Rizegan

پد پولیش متوسط اوربیتال روپس سایز 125 میلی متر Rupes D-A Coarse 9.DA150B

585.000 تومان

Rupes D-A Coarse 9.DA150B

پد پولیش متوسط اوربيتال 125 میلی متری روپس مدل Rupes D-A coarse 9.DA150B در دسته بندی پدهای اسفنجی دوآل اکشن، و در رده بندی سختی مابین پد پولیش نرم زرد دوآل اکشن وپد پولیش زبر  آبی دوال اکشن قرار می گیرند. در مجموعه BigFoot، جزو همه کاره ترین پدهای اسفنجی قرار گرفته و می تواند همراه با چندین ترکیب روپس از قبیل زبر دوآل اکشن و نرم دوآل اکشن و همچنین پولیش هایتک مرحله ای UNO ADVANCED و UNO PROTECT استفاده شود.

پد پولیش متوسط اوربيتال روپس در ترکیب با پولیش زبر دوآل اکشن آبی روپس، قدرت لایه برداری و حذف ایرادات خیلی شدید از روی طیف وسیعی از سطوح رنگ شده را دارد. در ترکیب با پولیش نرم دوآل اکشن زرد روپس، قادر به حذف ایرادات متوسط تا سبک بوده و پوشش نهایی با درخشندگی بالایی ایجاد می کند. فرمولاسیون منحصرد به فرد آن در ترکیب با پولیش های تک-مرحله ای UNO ADVANCED و UNO PROTECT برای پولیش نهایی درخشندگی فوق العاده و لایه محافظ بادوام ایجاد می کند.

وزن 0,1 کیلوگرم
ابعاد 13 × 13 × 3 سانتیمتر
برند

RUPES

کشور مبدا برند

ایتالیا

کاربرد

پد مایکروفایبر

رنگ

آبی

میزان سختی

متوسط

نوع دستگاه

اوربیتال

قطر

125 میلی متر

اصالت کالا

اصل

پد پولیش متوسط اوربيتال 130 میلی متری روپس مدل RUPES 9.DA150B

کات

لایه برداری متوسط/ کیفیت فوق العاده بالا/ مناسب برای کار با دستگاه پولیش اوربیتال/ دارای قابلیت کار با پولیش زبر، نرم و تک-مرحله ای

نکات

در هنگام خرید حتما به سایز دستگاه خود توجه فرمایید. برای کارایی بالای پد فقط از یک نوع پولیش بر روی آن استفاده نمایید. در صورتی که پد پولیش را خم کنید و یا فشار زیادی به آن وارد نمایید، عمر پد پولیش کوتاه خواهد شد. پس از اتمام پولیش کاری به هیچ عنوان با ابزار پد خود را تمیز نکنید، بلکه می توانید آن را با آب گرم با دقت بشویید.

ضمانت

ضمانت اصل بودن و بهترین قیمت محصول

Rupes-D-A-Coarse- 9.DA150B
‫5/5 ‫(1 نظر)
‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پد پولیش متوسط اوربیتال روپس سایز 125 میلی متر Rupes D-A Coarse 9.DA150B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست‌وجو در

کاتالوگ محصولات
دیتیلینگ خودرو

 

  • لوگو کوکمی
  • divortex logo1
  • 3D CAR CARE1
  • NASIOL-LOGO
  • FIREBALL-LOGO
  • Rupes-LOGO