Rizegan

پولیش بدنه متوسط خمیری تونین یک لیتری مدل Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039

850.000 تومان

Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039

پولیش بدنه متوسط خمیری تونین مدل Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039 محصولی است  که به‌طور خاص برای استفاده در صنعت خودروسازی و برای علاقه‌مندان به دیتیلینگ خودرو طراحی شده است. این پولیش به‌عنوان یکی از محصولات حرفه‌ای این شرکت شناخته می‌شود و ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

پولیش بدنه متوسط خمیری تونین مدل Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039 دارای ذرات ساینده‌ای است که به‌طور مؤثر خط و خش‌های سطحی، هولوگرام‌ها و آلودگی‌های روی سطح رنگ خودرو را از بین می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که سطح رنگی صاف و براق ایجاد شود.

پولیش بدنه متوسط خمیری تونین مدل  Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039 به‌گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده با دستگاه های روتاری و اوربیتال و پد دستی برای کاربرانی که دستگاه پولیشر ندارند مناسب است. فرمولاسیون آن باعث می‌شود که پولیش به راحتی روی سطح پخش شده و کارایی بالایی داشته باشد.

استفاده ازپولیش بدنه متوسط خمیری تونین  Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039 نسبتا آسان است و نیاز به تلاش زیادی برای پاک کردن باقی‌مانده‌ها ندارد. این ویژگی برای کاربران حرفه‌ای که نیاز به سرعت و کارایی دارند، بسیار مهم است.

پولیش بدنه متوسط خمیری تونین Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039 برای انواع رنگ‌های خودرو مناسب است و می‌توان از آن برای پرداخت و بهبود ظاهر رنگ‌های تیره و روشن استفاده کرد

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 15 × 12 × 20 سانتیمتر
برند

Tonyin

کشور مبدا برند

چین

کاربرد

پولیش خمیری متوسط

حجم

1 لیتر

اصالت کالا

اصل

پولیش متوسط خمیری تونین

حذف خط و خش

پولیش متوسط خمیری تونین فاقد سلیکون بوده و می تواند خط و خطوط برجای مانده روی رنگ بدنه خودرو که به مرور زمان به وجود آمده را برطرف می کند

کاربرد

قابل استفاده بر روی انواع رنگ‌ها از جمله متالیک - قابل استفاده با دستگاه پولیش - قابل استفاده با پد دستی - پاک و شفاف کننده سطوح رنگی و نقاشی شده به دلیل داشتن مواد ساینده میکرونی - از بین بردن جای سنباده و واکس طبیعی با حفاظت بلند مدت رنگ در انواع آب و هوا

ضمانت

ضمانت اصل بودن و بهترین قیمت محصول

‫5/5 ‫(1 نظر)
‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پولیش بدنه متوسط خمیری تونین یک لیتری مدل Tonyin Rubbing Paste Compound TX-039”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست‌وجو در

کاتالوگ محصولات
دیتیلینگ خودرو

 

  • لوگو کوکمی
  • divortex logo1
  • 3D CAR CARE1
  • NASIOL-LOGO
  • FIREBALL-LOGO
  • Rupes-LOGO