Rizegan

تورنادوگان مخصوص صفرشویی با مغزی فلزی تونین حجم 1 لیتری مدل Tonyin Tornado Cleaning Spray Gun

2.360.000 تومان

Tonyin Tornado Cleaning Spray Gun

تورنادوگان مخصوص صفرشویی با مغزی فلزی تونین مدل Tonyin Tornado Cleaning spray gun دستگاهی مناسب برای دیتیلینگ کاران حرفه ای جهت صفرشویی داخل کابین خودرو که به پمپ باد وصل می شود و داخل مخزن 1 لیتری با مواد شوینده داخل شوی پر شده به راحتی با فشار بر روی شاسی تفنگی جریان باد را با مواد شوینده ترکیب و بر روی سطح مورد نظر به صورت پودری اسپری می کند و همین امر باعث می شود تا سطح مورد نظر با کمترین آسیب تمیز شود و شما را از شستشوی دستی بی نیاز می سازد . تورنادوگان مخصوص صفرشویی با مغزی فلزی تونین مدل Tonyin Tornado Cleaning Spray Gun با بهترین خروجی در کمترین زمان در انرژی شما صرفه جویی می کند ، حجم تورنادوگان بادی تونین 1000 میلی لیتر است و توسط شرکت معتبر چینی Tonyin تولید می شود که از تجربه بالایی در تولید تجهیزات انواع دستگاه گان کف پوش ، تورنادوگان ، لوازم صفرشویی و دیتیلینگ خودرو برخوردار است . محصولات این شرکت کیفیت ساخت بالایی دارند و در بسیاری از کشور های جهان به فروش می رسند .

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 10 × 10 × 20 سانتیمتر
برند

Tonyin

کشور مبدا برند

چین

کاربرد

فوم پاش

حجم

1 لیتر

اصالت کالا

اصل

فوم گان بادی تونین

ویژگی

مستحکم و بادوام/ قابلیت تنظیم میزان پاشش مواد/ کاربری راحت و آسان/ دارای طراحی ارگونومیک

کاربرد ها

یکی از ابزاری که امروزه به صورت گسترده در کارواش‌ها و مراکز دیتلینگ برای صفرشویی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، تورنادوگان است. تورنادو گان برای داخل کابین خودرو عمدتاً در تمیز کردن خودروها و انواع پارچه های موجود در اتومبیل ها از فرش گرفته تا روکش بلندگوها مورد استفاده قرار میگیرد.

ضمانت

ضمانت اصل بودن و بهترین قیمت محصول

tornador-tonyin2
‫5/5 ‫(1 نظر)
‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تورنادوگان مخصوص صفرشویی با مغزی فلزی تونین حجم 1 لیتری مدل Tonyin Tornado Cleaning Spray Gun”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست‌وجو در

کاتالوگ محصولات
دیتیلینگ خودرو

 

  • لوگو کوکمی
  • divortex logo1
  • 3D CAR CARE1
  • NASIOL-LOGO
  • FIREBALL-LOGO
  • Rupes-LOGO