Rizegan

پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101

3.300.000 تومان

Meguiars Foam Cut Compound 101

پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101 یک محصول حرفه‌ای از برند Meguiar’s است که به عنوان یک پولیش فوق زبر و قوی طراحی شده است. این پولیش مخصوص حذف خط و خش‌های عمیق و نقص‌های جدی رنگ خودرو است.

پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101 یکی از محصولات پولیش بسیار زبر Meguiar’s است که توانایی حذف خط و خش‌های عمیق، هولوگرام‌ها و آسیب‌های جدی روی سطح رنگ خودرو را دارد. این محصول به‌طور خاص برای آماده‌سازی سطح قبل از پرداخت نهایی طراحی شده است.

پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101 حاوی ذرات ساینده پیشرفته‌ای است که به سرعت و به‌طور مؤثری رنگ را صاف و آماده پرداخت می‌کند. ترکیب آن به گونه‌ای است که می‌تواند نقص‌های سطحی عمیق‌تر را به راحتی از بین ببرد.

پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101 قادر است در زمان کوتاه نتایج قابل توجهی را ارائه دهد. این ویژگی به خصوص برای حرفه‌ای‌های دیتیلینگ که نیاز به انجام سریع و کارآمد دارند، بسیار مهم است.

باقی‌مانده‌های پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101 به راحتی پاک می‌شوند و نیاز به زمان زیادی برای تمیز کردن ندارند. این ویژگی، زمان و تلاش لازم برای اتمام کار را کاهش می‌دهد.

پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101 یک محصول حرفه‌ای است که به‌طور خاص برای حذف خط و خش‌های عمیق و نقص‌های جدی روی سطح رنگ خودرو طراحی شده است. با قدرت برش بالا و فرمولاسیون پیشرفته، این پولیش می‌تواند به طور مؤثر سطح خودرو را صاف و آماده مراحل بعدی کند. استفاده از این محصول به همراه پدهای فوم و دستگاه پولیش نتایج بهینه‌ای را به همراه خواهد داشت و ظاهر خودرو را بهبود خواهد بخشید.

برند

Meguiars

کشور مبدا برند

آمریکا

کاربرد

پولیش فوق زبر

حجم

1 لیتر

اصالت کالا

اصل

پولیش فوق زبر Meguiars

ویژگی ها

حذف خط و خش‌های عمیق/آماده‌سازی سطح برای پرداخت نهایی

بهبود براقیت کلی خودرو

با از بین بردن نقص‌ها و خراش‌های عمیق، این پولیش به‌طور کلی ظاهر خودرو را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود سطح خودرو برای مراحل پرداخت نهایی آماده باشد.

ضمانت

ضمانت اصل بودن و بهترین قیمت محصول

MEGUIARS101
‫5/5 ‫(1 نظر)
‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پولیش بدنه فوق زبر مگوایرز Meguiars Foam Cut Compound 101”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست‌وجو در

کاتالوگ محصولات
دیتیلینگ خودرو

 

  • لوگو کوکمی
  • divortex logo1
  • 3D CAR CARE1
  • NASIOL-LOGO
  • FIREBALL-LOGO
  • Rupes-LOGO