Rizegan

مشاوره رایگان و استعلام قیمت: ۲۰۸۸-۹۱۳۰-۰۲۱

دریافت خدمات سرامیک خودرو در تهران زیر نظر واردکننده سرامیک!

از فرم مقابل درخواست مشاوره دهید تا در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیریم

فرم درخواست تماس

برخی از نمونه‌کارها

توضیحات خدمت

روزانه ممکن است، خودرو در برابر مواردی مثل خط‌وخش و آسیب‌های ناشی از عوامل محیطی مثل فضولات پرندگان قرار بگیرد. تمامی این‌ها، به بدنه خودرو آسیب وارد می‌کنند. تازه اگر خودرو، از این عوامل جان سالم به‌در آورد، ممکن است رنگ و بدنه آن، در اثر اشعه UV خورشید دچار آسیب شود. به همین دلیل از خدمات سرامیک خودرو برای حفاظت از آن استفاده می‌شود. با «ریزگان» همراه باشید تا ببینیم چرا بهتر است، این خدمات را زیر نظر واردکننده سرامیک انجام دهیم.

خدمات سرامیک خودرو چیست؟

خدمات سرامیک خودرو، عملیاتی است که در آن لایه‌های نانوسرامیک روی بدنه خودرو برای حفاظت و زیبایی ایجاد می‌شود. پوشش سرامیک از ترکیباتی مانند پلیمرها، سیلیکون‌های آلی، دی‌اکسید تیتانیوم و دی‌اکسید سیلیکون تشکیل شده است. به منظور حفاظت از رنگ خودرو، جلوگیری از خراشیدگی، اشعه UV خورشید،  آلودگی هوا و عوامل محیطی ناخواسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. (برای اطلاع بیشتر درمورد نانو سرامیک خودرو کلیک کنید)

 

مزایا خدمات سرامیک خودرو

خدمات سرامیک خودرو برای حفاظت و بهبود ظاهر خودرو، مزایای بسیاری دارد. برخی از اصلی‌ترین مزایایی که باعث محبوبیت این خدمات شده است شامل:(+)

  • حفاظت بیشتر در برابر خط‌خش‌ها.
  • مقاومت بالای بدنه، در برابر خراشیدگی و آسیب‌های سطحی.
  • حفظ ظاهر براق و تمیز خودرو.
  • جلوگیری از نفوذ آلودگی‌های محیطی، ذرات معلق و عوامل شیمیایی.
  • خواص آبگریزی بالا (عدم چسبیدن ذرات آلودگی و آب به بدنه خودرو).
  • تمیزکاری و شستشوی آسان‌تر و کم هزینه‌تر خودرو.
  • ماندگاری بهتر بدنه ماشین.
  • حفاظت در برابر اشعه UV.
  • جلوگیری از خوردگی و تغییر رنگ.

 

چرا باید خدمات سرامیک خودرو را از واردکننده سرامیک دریافت کنیم؟

در مقایسه با مراکزی که فقط خدمات ارائه می‌دهند، با مراکزی که علاوه‌بر خدمات، واردکننده سرامیک نیز هستند، تفاوت‌هایی است. این تفاوت‌ها، در کنار هم، باعث یک نتیجه و خروجی عالی برای خودرو شما می‌شود. اگر قصد دارید از خدمات سرامیک خودرو تهران استفاده کنید، توصیه می‌شود به این موارد توجه کنید.

تامین محصولات با کیفیت

یک واردکننده سرامیک به دلیل داشتن ارتباطات گسترده با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان معتبر بین‌المللی، بسیار راحت، می‌تواند محصولات باکیفیت برای خدمات سرامیک تامین کند. استفاده از محصولاتی که دارای استانداردهای بین‌المللی باشند، بسیار مهم است.

تجربه و تخصص

خیلی طبیعی است که واردکنندگان سرامیک، تجربه و تخصص لازم در این زمینه را داشته باشند. حال اگر، خدمات سرامیک زیر نظر واردکننده آن انجام شود، به بهترین شکل ممکن لایه سرامیکی، روی خودرو اعمال می‌شود. 

اطلاع از به‌روزترین متدهای کاری

به دلیل اینکه همواره در این حوزه فعال هستند، از متدهای به‌روز این صنعت زودتر از بقیه مطلع می‌شوند. این باعث می‌شود تا بهترین عملکرد را در حفاظت، ماندگاری و ظاهر خودرو ارائه دهند. 

ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش

واردکنندگان معتبر، معمولاً ضمانت کیفیت برای خدمات ارائه شده را ارائه می‌دهند. با این ویژگی، شما می‌توانید در صورت نیاز به هرگونه رفع عیب و ایراد، به آنها مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

 

دریافت خدمات سرامیک خودرو در تهران از ریزگان

ریزگان، به دلیل اینکه خود یک واردکننده سرامیک است، خدماتی ارائه می‌دهد که از کیفیت بالاتری برخوردار است. از جمله ویژگی‌های مهم خدمات سرامیک خودرو از ریزگان می‌توان به استفاده از محصولات درجه یک، انجام فرآیند کار با به‌روزترین متدها، تخصص و تجربه بالا و ضمانت کیفیت اشاره کرد. با دریافت خدمات سرامیک خودرو از ریزگان و خرید سرامیک خودرو می‌توانید خودرویی با ظاهری بی‌نظیر و مقاومت بیشتر در برابر عوامل محیطی داشته باشید.

آدرس: امام علی یا صیاد شمال ارتش غرب نرسیده به میدان اقدسیه جنب پژوهشگاه ابتدای کندرو کارواش اقدسیه اتوتکنیک ناصر مجموعه ریزگان

‫0/5 ‫(0 نظر)

خدمات ریزگان

سرامیک خودرو

سرامیک خودرو، عملیاتی است که در آن لایه‌های نانوسرامیک روی بدنه خودرو ایجاد می‌شود. پوشش سرامیک به منظور حفاظت از رنگ خودرو، جلوگیری از خراشیدگی، اشعه UV خورشید، آلودگی هوا و عوامل محیطی ناخواسته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پولیش خودرو

پولیش با برداشتن لایه بسیار نازکی از رنگ خودرو، خط‌وخش‌ها، لکه‌ها، ناهمواری‌های بدنه ماشین را حذف و از بین می‌برد. به زبان ساده و در یک کلام، پولیش حرفه‌ ای ماشین، باعث بهتر شدن ظاهر و براقیت ماشین می‌شود.

درباره ریزگان


ریزگان، پیشرو در ارائه لوازم، تجهیزات و آموزش دیتیلینگ خودرو، در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است . ما با ارائه خدمات فوق‌العاده به مشتریان، محصولات باکیفیت و اورجینال دیتیلینگ خودرو ، شهرت خوبی به دست آورده‌ایم. ما همچنین آموزش دیتیلینگ خودرو را از طریق آموزشگاه ریزگان با ارائه مدرک های بین المللی انجام می دهیم.

2 Comments

  1. nima.as گفت:

    سلام
    آیا شما خدمات سرامیک خودرو سفید رو هم انجام میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *