Rizegan

پولیش آنتی هولوگرام مرحله 2 مفرا Mafra Illumina 2.0 Polish Step2

1.310.000 تومان

Mafra Illumina 2.0

پولیش آنتی هولوگرام مرحله 2 مفرا 500 میل مفرا، به عنوان پولیش مرحله دوم و نهایی از سری جدید پولیش‌های کمپانی مفرا معرفی و وارد بازار شده است. بعد از تجربه دلپذیری که کمپانی مفرا از پولیشکاری با پولیش‌های مرحله 1 تا 5 خود برای پولیش کاران ارائه داد، هم اکنون نسل جدید پولیش‌های حرفه ای این کمپانی با فرمولاسیون بهبود یافته و بسیار قوی تر نسبت به قبل در دسترس می باشد. نسل جدید پولیش‌های مفرا به جای 5 مرحله تنها در دو مرحله 1 و 2 می‌باشد.

پولیش مرحله 2 مفرا  با نام (Polish Step 2 Illumina )، برای مرحله نهایی پولیش کاری‌ است که درخشندگی فوق العاده ای را به سطح می بخشد. این محصول فاقد سیلیکون و فیلر و بر پایه آب می باشد، که با فرمولاسیون قوی خود، درخشندگی فوق العاده و عمیقی را روی سطح ایجاد می کند، هرگونه هولوگرام باقی مانده از پولیش کاری مرحله اول را به راحتی از بین میبرد.

پولیش مرحله 2 جدید مفرا برای استفاده به وسیله دستگاه های روتاری و اوربیتال مناسب است و علاوه بر شفافیت فوق العاده ای که به سطح می دهد، خط و خش های سطحی ( p2500 ) را نیز به راحتی از بین می برد. از این رو بهترین جایگزین برای پولیش مرحله 3 و 4 و 5 مفرا است.

وزن 0,5 کیلوگرم
ابعاد 7 × 7 × 15 سانتیمتر
برند

Mafra

کشور مبدا برند

ایتالیا

کاربرد

پولیش نرم

حجم

500 میلی لیتر

اصالت کالا

اصل

پولیش نرم Mafra

اوربیتال

نحوه استفاده با دستگاه پولیش اوربیتال: پولیش را به طور یکنواخت با سرعت 1 - 2 در مساحت های 40*40 روی بدنه اعمال نمایید و بعد از اتمام کار با دستمال مایکروفایبر مناسب روی سطح بکشید تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

روتاری

نحوه استفاده این پولیش با دستگاه روتاری: به اندازه 2 نقطه از پولیش را روی پد بمالید، در ابتدا با سرعت 600-900 دور در دقیقه کار نمایید. به تدریج سرعت را تا 1500-1800 بالا ببرید و در نهایت با سرعت 600-900 کار را به پایان برسانید.

ضمانت

ضمانت اصل بودن و بهترین قیمت محصول

illumina
‫5/5 ‫(1 نظر)
‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پولیش آنتی هولوگرام مرحله 2 مفرا Mafra Illumina 2.0 Polish Step2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست‌وجو در

کاتالوگ محصولات
دیتیلینگ خودرو

 

  • لوگو کوکمی
  • divortex logo1
  • 3D CAR CARE1
  • NASIOL-LOGO
  • FIREBALL-LOGO
  • Rupes-LOGO